Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

OFFICE MANAGER

ORGANISATIE

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een 3-jarige startup gevestigd in Amsterdam Zuid. In verband met de ambitie en groei van de organisatie zijn wij op zoek naar een:

OFFICE MANAGER (32-40 uur)

VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het efficiënt inrichten, uitvoeren en borgen van de operationele (administratieve) processen. Je ondersteunt het team op operationele aspecten op het gebied van Recruitment, HR, Finance, Legal en Sales. Je doet de voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de (externe) salarisadministratie. Na het ondersteunen van het recruitmentproces zorg jij voor een goede onboarding. Je organiseert en plant de kennismakingsactiviteiten en diverse trainingen.

Jij zorgt voor een prettige werkomgeving met voldoende voorraden en zorgt ook voor de lunch. Je support het team met agendabeheer en je vindt het leuk om mensen te ontzorgen. Tegelijkertijd wijs jij mensen op hun afspraken en deadlines zodat de processen goed lopen.

Het is een hele leuke rol waar je grotendeels zelf invulling aan kunt geven.

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een startup in Artificial Intelligence voor tandheelkunde.
En bestaat uit een jong en gezellig team (12p) en heeft een cultuur waarbij flexibiliteit en eigen initiatief belangrijk is.  Zij bieden een super gezellige en flexibele omgeving waarbij je op termijn kunt flex/thuiswerken en waar ruimte is voor zelfstandig invulling geven aan je eigen takenpakket. Regelmatig organiseren zij met elkaar leuke activiteiten. De voertaal binnen de organisatie is Engels.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Salarisindicatie: €3000-4000 obv 40 uur afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Goede werk-privébalans
  • Ruimte voor ontwikkeling 

PROFIEL KANDIDAAT

OPLEIDING EN ERVARING 

  • HBO werk- en denkniveau
  • 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Ruime kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Ervaring in het werken met HR, Finance programma’s is een pré

 

RELEVANTE COMPETENTIES

  • Assertiviteit: jij komt op voor de eigen belangen, rekening houdend met het algemeen belang
  • Inzicht: je maakt de juiste analyses en zet de juiste stappen om een probleem te doorgronden en processen in te richten
  • Accuraat: jij gaat nauwkeurig om met details en maakt daarbij weinig fouten
  • Plannen & organiseren: Je stelt doelen en prioriteiten en bepaald de benodigde acties, tijd en middelen om deze doelen te behalen
  • Stressbestendig: jij raakt niet uit evenwicht wanneer onverwacht een grote hoeveelheid werk verricht dient te worden.
  • Ontwikkelingsgericht: je wil blijven werken aan professionaliteit en focus op kwaliteit en vind het leuk kennis te delen met collega’s
     

 Interesse?

Wil je meer informatie over bovenstaande functie? Neem dan contact op met

Bianca van Dijk 06-55175993 / Janine Verheul 06-15878905

 

Solliciteren!