Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

ORGANISATIE

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een accountants- en belastingadvieskantoor voor het midden en kleinbedrijf met een sterke focus op de directeur groot aandeelhouder. Zij hebben een zeer gevarieerde cliëntenkring waarbij alle aspecten van de adviesverlening aan de orde komen.
Hoewel het zwaartepunt ligt op de adviesverlening en het samenstellen van de jaar-rekeningen hebben zij ook een omvangrijke aangiftepraktijk vennootschaps- en inkomsten- belasting en daarmee samenhangende dienstverlening.
 

Voor de secretariële en administratieve ondersteuning zijn wij op zoek naar een

OFFICE MANAGER (28-40 uur*)

POSITIE

De Office Manager is de spil van het bedrijf en is werkzaam voor de 3 partners en ondersteunend voor alle 14 medewerkers in het bedrijf. De office manager ontzorgt, maar kan ook optreden als sparringspartner en is diplomatiek en direct. Daarnaast pakt de office manager een sturende rol op het secretariaat. 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

Het 1e aanspreekpunt voor klanten, telefonisch en ontvangst op kantoor.
Verantwoordelijk voor de klanteninvoer en beheer in CRM.
Verantwoordelijk voor correcte oplevering van vereiste rapportages uit AFAS.
Het verwerken van urendeclaraties en facturatie ten behoeve van de maandafsluiting.
Het bewaken van doorlooptijden van diverse processen en het timemanagement van de agenda’s.

PROFIEL KANDIDAAT

  • MBO+ / HBO niveau.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring.
  • Uitstekende kennis van MS Office, met name Excel en Word.
  • Ervaring met AFAS is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

RELEVANTE COMPETENTIES

  • Sociaal en integer: jij maakt gemakkelijk contact, behandelt iedereen gelijk en beschermt vertrouwelijke informatie.
  • Aanpassingsvermogen: jij past je gemakkelijk aan in een dynamisch veranderende organisatie.
  • Communicatief: je past het taalgebruik aan aan het niveau van anderen en staat open voor feedback.
  • Plannen en organiseren: je bepaalt doelen en prioriteiten en benodigde acties, tijd en middelen om deze doelen te verwezenlijken.
  • Kwaliteitsgerichtheid: je werkt zorgvuldig en stelt verbeteringen voor en je bent cijfermatig sterk.
  • Organisatie sensitiviteit: je onderkent de invloed en gevolgen van (eigen) beslissingen of activiteiten op onderdelen van de organisatie.
  • Tijdmanagement: Je toont initiatief en bent in staat prioriteiten te stellen.

De opdrachtgever

De opdrachtgever biedt een uitdagende, interessante en zelfstandige functie met een gevarieerd takenpakket. Er is ruimte voor initiatief en eigen ontwikkeling. Je kunt een bijdrage leveren aan de verdere groei van deze informele en toegankelijke organisatie. Collegialiteit en betrokkenheid staan hier centraal.

 Er is sprake van een optimaal primair en secundaire arbeidsvoorwaarden pakket.

  • Salaris indicatie € 3000, afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • 24 vakantiedagen
  • Een goede pensioenvoorziening
  • Een uitgebreid pakket aan verzekeringen

* de donderdag en vrijdag zijn verplichte werkdagen

Interesse?

Voor meer informatie neem contact op met:

Janine Verheul           06-15878905

Bianca van Dijk         06-55175993

Solliciteren!