Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

ON HOLD

ORGANISATIE

Onze opdrachtgever noemt zich een echte “game changer” in de food industrie. Vanwege de groei die deze organisatie doormaakt zijn we op zoek naar een Management Assistent in de regio Ermelo.

MANAGEMENT ASSISTENT (32 uur)

Functieomschrijving

In jouw rol van Management Assistent ondersteun je de Algemeen Directeur en het Management. Als professionele ondersteuner ben je betrouwbaar en discreet en heb je kwaliteit hoog in het vaandel staan. Je bent actief betrokken bij de business.

TAKEN EN  VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Agendabeheer
  • Screenen, filteren en behandelen van e-mail, verzoeken en uitnodigingen
  • Bewaken en opvolgen van actiepunten
  • Onderhouden van contacten op alle niveaus, binnen en buiten de organisatie, nationaal en internationaal
  • Voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten en meetings, boeken van locaties en reizen
  • Ondersteuning in het maken/uitwerken van Managementrapportages en presentaties
  • Algemeen secretariële ondersteuning en verslaglegging van overleggen

Naast ondersteunen van het Management heb je ook een belangrijke coördinerende rol. Er zijn dagelijks veel ad-hoc zaken die op je af komen en geregeld moeten worden. Het is daarom belangrijk dat je efficiënt werkt, overzicht houdt in hectische tijden en hier energie van krijgt.

  • Coördinatie facilitaire zaken (IT, schoonmaak, kantoorinrichting, onderhoud pand etc.)
  • Coördinatie wagenparkbeheer
  • Kritisch kijken naar en optimaliseren van bestaande processen en werkwijzen


DE OPDRACHTGEVER

De opdrachtgever is een ambitieuze groeiende organisatie met een groene missie. Men is op zoek naar iemand die wil meegroeien met de doelstellingen van het bedrijf. Er is ruimte voor initiatief en zelfstandig werken. Collegialiteit en betrokkenheid staan hier centraal. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring.

PROFIEL KANDIDAAT

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring in een internationale organisatie is een pré
  • Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Ruime kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Sterk in time-management

RELEVANTE COMPETENTIES

  • Accuraat: jij gaat nauwkeurig om met details en maakt daarbij weinig fouten
  • Pro-actief: je wacht niet af maar neemt initiatief
  • Communicatie: jij weet issues en feiten in begrijpelijke taal en op een prettige manier voor anderen duidelijk te maken en je hebt bij voorkeur een prettige stem
  • Verantwoording: communiceert helder richting belanghebbenden om deadlines en afspraken na te komen
  • Stressbestendig: jij raakt niet uit evenwicht wanneer onverwacht een grote hoeveelheid werk verricht dient te worden.
  • Integer: jij staat voor de normen, waarden en omgangsregels die gelden voor de cultuur
  • Organisatiesensitief: jij bent je bewust van keuzes, besluiten en/of activiteiten op de hele organisatie of onderdelen daarvan.
     

 

Interesse?

Voor meer informatie neem contact op met:

Bianca van Dijk         06-55175993

Janine Verheul           06-15878905

Solliciteren!