Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

(JUNIOR) SECRETARESSE

ORGANISATIE

DE OPDRACHTGEVER

Onze opdrachtgever is een accountants- en belastingadvieskantoor voor het midden en kleinbedrijf met een sterke focus op de directeur groot aandeelhouder. Zij hebben een zeer gevarieerde cliëntenkring waarbij alle aspecten van de adviesverlening aan de orde komen.
Hoewel het zwaartepunt ligt op de adviesverlening en het samenstellen van de jaar-rekeningen hebben zij ook een omvangrijke aangiftepraktijk vennootschaps- en inkomsten- belasting en daarmee samenhangende dienstverlening.
 

Voor de secretariële en administratieve ondersteuning zijn wij op zoek naar een

(JUNIOR) SECRETARESSE (32 uur)

POSITIE

De (Junior) Secretaresse is samen met de Office manager werkzaam voor de 3 partners en ondersteunend voor alle 14 medewerkers in het bedrijf.

 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Beantwoorden van de telefoon, agenda- en mailboxbeheer
  • Verzorgen van inkomende- en uitgaande post
  • Het ontvangen van de gasten
  • Verantwoordelijk voor de klanteninvoer en beheer in CRM en digitale archief
  • Verzorgen van de eindopmaak en verzending van de accountancy- en fiscale rapportages
  • Regelen van bijeenkomsten en lunches
  • Ondersteunen van de afdelingen bij diverse werkzaamheden
  • Facilitaire taken m.b.t. het op orde houden van het kantoor

PROFIEL KANDIDAAT

OPLEIDING EN ERVARING

  • Afgeronde secretariële opleiding
  • Het is een ideale startersfunctie, maar wij sluiten niemand uit
  • ICT-vaardig met uitstekende kennis van MS Office, Outlook, Excel en Word
  • Ervaring met AFAS is een pré
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift


RELEVANTE COMPETENTIES

  • Sociaal en integer: jij maakt gemakkelijk contact, behandelt iedereen gelijk en beschermt vertrouwelijke informatie
  • Aanpassingsvermogen: jij past je gemakkelijk aan in een dynamisch veranderende organisatie
  • Communicatief: je past het taalgebruik aan aan het niveau van anderen en staat open voor feedback
  • Plannen en organiseren: je bepaalt doelen en prioriteiten en benodigde acties, tijd en middelen om deze doelen te verwezenlijken
  • Kwaliteitsgerichtheid: je werkt zorgvuldig en accuraat en hebt oog voor detail
  • Tijdmanagement: Je toont initiatief en bent in staat prioriteiten te stellen

DE OPDRACHTGEVER

De opdrachtgever biedt een uitdagende, interessante en zelfstandige functie met een gevarieerd takenpakket. Er is ruimte voor initiatief en eigen ontwikkeling. Je kunt een bijdrage leveren aan de verdere groei van deze informele en toegankelijke organisatie. Collegialiteit en betrokkenheid staan hier centraal.

 

Er is sprake van een optimaal primair en secundaire arbeidsvoorwaarden pakket.

  • Salaris indicatie afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • 24 vakantiedagen
  • Een goede pensioenvoorziening
  • Een uitgebreid pakket aan verzekeringen

 *Werken op maandag, donderdag en vrijdag is een must.

Interesse?

Voor meer informatie neem contact op met:

Bianca van Dijk          06-55175993

Janine Verheul           06-15878905

 

Solliciteren!