Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

HR BUSINESS ADVISOR

ORGANISATIE

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is specialist op het gebied van accountancy, belasting- en juridisch advies en consultancy gevestigd in Rotterdam. Voor de HR afdeling zijn wij op zoek naar een:

HR BUSINESS ADVISOR (32-40 uur)

 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als HR Business Advisor ben je samen met het management verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van een modern HR beleid gekoppeld aan de strategische doelstellingen van dit bedrijf. Om dit te bereiken zoek je actief de verbinding met je HR-collega’s en de collega’s uit de servicelines. Naast een adviserende rol zal je ook de verantwoordelijkheid hebben voor een aantal HR-projecten. Adviseren met impact daarin herken jij jezelf. Dit speelt ook een belangrijk rol in de ontwikkeling en cultuurverandering waar de organisatie middenin staat. Zo kan je mee bouwen aan deze organisatie als excellent werkgever.

  

De opdrachtgever

Spreekt het werken bij een internationaal en onafhankelijk accounting en advieskantoor je aan? Onze opdrachtgever biedt een carrière met aandacht voor coaching, persoonlijke- en vakinhoudelijke ontwikkeling, maar bovenal een goede werksfeer met betrokken collega’s. Als jij deze organisatie komt versterken zal een persoonlijke mentor je begeleiden om volledig thuis te raken in de processen en cultuur van deze ontwikkelingsgerichte opdrachtgever. Dit is standaard binnen deze organisatie. Daarnaast heeft deze opdrachtgever een bedrijfscultuur die ‘Het nieuwe werken’ centraal stelt.

Er is sprake van een optimaal primair en secundaire arbeidsvoorwaarden pakket.

  • Marktconform salaris
  • Goede werk-privébalans
  • Premievrij pensioen
  • Leaseauto
  • Uitstekende studieregeling 

 

PROFIEL KANDIDAAT

OPLEIDING EN ERVARING 

  • Afgeronde opleiding op WO-niveau in de richting personeel, organisatie- en/of bedrijfskunde
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Stevige gesprekspartner en een goed ontwikkelde organisatiesensitiviteit
  • Ervaring met projectmatig werken
  • Het betreft een flexibele functie waarbij je regelmatig op de verschillende kantoren werkzaam bent. Reizen is voor jou geen probleem.
     

RELEVANTE COMPETENTIES

  • Visie; Jij voorziet de gevolgen van de ontwikkelingen en vertaalt deze naar het eigen vakgebied en de organisatie
  • Communicatie: jij weet ideeën en feiten in begrijpelijke taal en op een prettige manier voor anderen duidelijk te maken
  • Inzicht: je maakt de juiste analyses en zet de juiste stappen om een probleem te doorgronden
  • Ontwikkelingsgericht: je wil blijven werken aan professionaliteit en focus op kwaliteit en vind het leuk kennis te delen met collega’s
  • Organisatie sensitiviteit: je onderkent de invloed en gevolgen van (eigen) beslissingen of activiteiten op onderdelen van de organisatie
     

Interesse?

Wil je meer informatie over bovenstaande functie? Neem dan contact op met

Bianca van Dijk 06-55175993 / Janine Verheul 06-15878905

Solliciteren!