Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

(JUNIOR) ASSISTENT ACCOUNTANT

ORGANISATIE

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een accountants- en belastingadvieskantoor voor het midden en kleinbedrijf met een sterke focus op de directeur groot aandeelhouder. Zij hebben een zeer gevarieerde cliëntenkring waarbij alle aspecten van de adviesverlening aan de orde komen.
Hoewel het zwaartepunt ligt op de adviesverlening en het samenstellen van de jaar-rekeningen hebben zij ook een omvangrijke aangiftepraktijk vennootschaps- en inkomsten- belasting en daarmee samenhangende dienstverlening.
 

Voor de boekhouding zijn wij op zoek naar een

(JUNIOR) ASSISTENT ACCOUNTANT (32*- 40 uur) of DUO invulling 50-50%

POSITIE

De Assistent Accountant is werkzaam voor een van de partners op accountancy, maar kan breder ondersteunend zijn voor de overige partners. 

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Het inboeken van administratieve gegevens.
  • Werkzaamheden uitvoeren ten behoeve van de jaarrekening, waaronder het opstellen van activastaten en investeringsoverzichten.
  • Het verzorgen van de BTW-aangiften.
  • Het bewaken van doorlooptijden van diverse processen.

PROFIEL KANDIDAAT

  • MBO / MEAO diploma.
  • Ideale startersfunctie, maar wij sluiten niemand uit.
  • Uitstekende kennis van MS Office, met name Excel.
  • Ervaring met boekhoudsystemen, kennis van AFAS en/of Yuki is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Relevante Competenties

  • Sociaal en integer: jij maakt gemakkelijk contact, behandelt iedereen gelijk en beschermt vertrouwelijke informatie.
  • Aanpassingsvermogen: jij past je gemakkelijk aan in een dynamisch veranderende organisatie.
  • Communicatief: je past het taalgebruik aan aan het niveau van anderen en staat open voor feedback.
  • Kwaliteitsgerichtheid: je werkt zorgvuldig en stelt verbeteringen voor en je bent cijfermatig sterk.
  • Tijdmanagement: Je toont initiatief en bent in staat prioriteiten te stellen.

De opdrachtgever

De opdrachtgever biedt een uitdagende, interessante functie met doorgroeimogelijkheden. Er is ruimte voor initiatief en eigen ontwikkeling. Je kunt een bijdrage leveren aan de verdere groei van deze informele en toegankelijke organisatie. Collegialiteit en betrokkenheid staan hier centraal.

Er is sprake van een optimaal primair en secundaire arbeidsvoorwaarden pakket.

·       Start salaris; afhankelijk van leeftijd en ervaring

·       24 vakantiedagen

·       Premievrij pensioen

·       Betaling van scholing-studiekosten (in overleg)

·       Beoordelingsafhankelijke variabele beloning

 

*Werken op vrijdag is een must.

Interesse?

Voor meer informatie neem contact op met:

Bianca van Dijk          06-55175993

Janine Verheul           06-15878905

Solliciteren!